maandag 20 mei 2013

Doodlevrienden en quiltvriendinnen

Chippy heeft sinds eergisteren een doodlevriend bij ons in de buurt !


Rezo heeft de medium-maat, het leuke is dat het wel lijkt alsof ze elkaar beter 'verstaan' omdat het hetzelfde ras is.....
Heel grappig om te zien ;-)
Leuk voor mij, het vrouwtje van Rezo is ook nog eens zeer aardig ! Dezelfde jaargang...dus ook goed verstaanbaar voor mij ;-)

Wat er verder gebeurd is ?
Het baasje hier in huis heeft mijn wens naar een extra plank  in de hobbykamer omgezet. Dat had ik gezien op het blog van Anja ... meteen een bestelling geplaatst...hihi


Zo houd je dus ruimte over onder de stoffenplank.
Dank je wel voor het idee, Anja

En dan zijn we meteen bij het Dear Jane Project... ( trouwens, die tafel heb ik voor de foto opgeruimd ...haha)
Door mijn bestelling in USA en door het ruilen met jullie zit ik al op 146 verschillende zwart/witte stofjes.
Jullie zijn kanjers !!!!
Stel dat je nog wilt ruilen, let me know ...
Heel graag ! 
Hier nog de laatste Janetjes :

 

en het laatst binnengekomen vlopje van Nadia :


Geweldig, toch ?
Aan iedereen nogmaals bedankt en zoals Marian zei : jullie komen allemaal op de wall of fame op de achterkant ;-)

Fijne restweek

Groetjes van Sis

11 opmerkingen:

  1. Gaaf om ze zo samen te zien en wat een heerlijke plek om te wandelen! Ja je kamer ziet er wel erg netjes uit voor een quilster! Grijns! Echt heel mooie blokken en leuk dat je zoveel verschillende stofjes hebt gescoord! Groetjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat ze zo gebroederlijk naast elkaar staan. Mooie foto.
    Je kamer ziet er spic en span uit Sis. Dat zal niet lang duren als je aan 't werkt bent, denk ik. Handig hoor, een bijzettafel op je tafel.
    Je blokjes zijn fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tafel ziet er inderdaad erg opgeruimd uit! Haha, bij mij niet, hoor.

    Leuk dat Chippy een doodlevriendje heeft gevonden! En dat het tussen jouw en het andere vrouwtje klikt!
    Cooper heeft vrijdag met zijn moeder (en de andere vier doodles van de fokker) gespeeld. Was erg leuk om te zien! En verder heeft hij zowel zaterdag als zondag met Sem gespeeld (zijn grote Goldenretrievervriend van de overkant). Het baasje van Sem is een vriend van mijn zoon en de honden zijn ook helemaal dol op elkaar. Leuk hè?

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee zo'n extra tafeltje op je werkblad! Leuk dat Chippy een vriendje heeft gevonden. Wij quiltsters weten hoe belangrijk het is een 'soortgenoot' te treffen met dezelfde (quilt)genen dus dat is Chippy natuurlijk ook gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto van Chippy en zijn vriendje! Je ziet zo precies hun zelfde bouw
    (vooral van de koppies), terwijl de afmeting verschilt. Goed idee, zo'n extra plank boven
    je werktafel en lief van je DH om het voor je te maken, wat een handigerd!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave foto van Chippy en zijn vriendje.
    Je blokjes zijn weer enig .... en mooie nieuwe stofjes erbij ... leuk die koeien !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto van de 2 vriendjes.Bij ons heb ik het ras nog niet gezien in de buurt.
    Je heb al aardig wat stofjes verzameld! ik kan je helaas niet helpen aan zwart/witte stofjes.
    Mooi ruimte heb je om te werken zo.

    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je hond nu een vriendje heeft, altijd gezellig voor zo'n beestje.
    Wat een handig idee van die extra plank op tafel!!!
    We komen natuurlijk altijd ruimte te kort, hoe groot je tafel ook is.
    Vond die van jou ook al zo heel erg opgeruimd haha! Alleen voor de foto dus, beetje ons de ogen uitsteken.
    Je wilt zwart-wit stofjes hebben?
    Ik heb ook nog wel wat.
    Even mailen hoe groot je ze hebben wilt, en je adres, dan zal ik eens gaan zoeken in de lappendozen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig die vriendjes soort zoekt soort. Je atelier netjes hoor goed idee ook! Effe onthouden, en wat is dat leuk al die verschillende zwart witjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog evenb eter gekeken zie ik daar mijn geliefde alliumbollen in een vaasje! Haha nice nice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een heerlijke werkplek!!!

    BeantwoordenVerwijderen