maandag 6 mei 2013

Apliquick

Wat kan een mens/quiltster toch blij worden van goed werkend materiaal ;-)

Ik heb vanochtend even iets tijd weggesnoept om hiermee te werken :


Ik heb het er gisteren al over gehad en hoorde van meerderen dat ze het ook al gekocht hebben !

Ik was nog op zoek naar de juiste applicatiemethode....
stel dat de stukjes zich zo laten appliceeren zoals ik dat wil....
dan heb ik mijn methode gevonden  
Zo leuk om te doen !!!


Vanavond zijn nog een paar Dear Jane blokjes voorbereid, want wij gaan er even tussenuit en dan kun je maar beter voorbereid zijn ;-)
Als ik de blokjes klaar heb laat ik nog wel iets zien over de methode...eerst even verder uitfutselen ...

Vanaf woensdag gaat er even heeeeel iets anders gebeuren :

 
De LandRoverClubHolland viert feest !
Aan manlief heb ik beloofd dat we dat gaan meevieren... dus het caravannetje staat klaar voor vertrek ;-)

Deze krullenbol gaat ook mee :

 
Zoonlief gaat de weg verder onveilig maken ;-)

Tot volgende week 

Sis 

12 opmerkingen:

  1. Wat een strakke punten zeg ben heel benieuwd naar je tutorial :) en eeeh feest ze. Heerlijk in je home op wielen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh kun je niet wat eerder laten zien? Ik ben zo benieuwd
    Veel plezier
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt helemaal, goed materiaal is het halve werk. ziet er strak uit dus het werkt vast. Fijne dagen gewenst en hopelijk ook nog wat tijd om een steekje te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zeker heel mooi uit. Ik heb wat filmjes bekeken over Apliquick en ik denk dat ik het ook is ga proberen. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb er ook naar staan kijken, maar vond het erg prijzig en heb jij ook de dvd gekocht? Ik wacht wel af of het jou en anderen goed bevalt, dan kan ik altijd nog de apparaatjes aan schaffen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd naar je uitleg.
    Fijne vakantie, geniet ervan.

    Groet marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit je blokje in prgress !!

    Ik hoop dat jullie geweldig mooi weer hebben tijdens jullie daagjes weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat fijn om te lezen dat je dit gaat delen met ons. Ik ben zo benieuwd of het werkelijk zo fijn is als dat het eruit zag toen die mevrouw het demonstreerde. Ik heb erg in dubio gestaan maar toch niet gedaan, wel voor de zekerheid alle info opgeschreven om het alsnog aan te schaffen. Ben erg benieuwd.
    Groetjesss
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben heel erg benieuwd hoe je die scherpe puntjes maakt! Op youtube kom ik alleen filmpjes tegen met ronde vormen. En dat vlieseline? Laat je dat zitten?

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees je bericht over de handige gereedschappen om te apliceren! Lijkt mij super, vind je het nog steeds prettig werken?
    groetjes
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen