maandag 13 mei 2013

25jarig bestaan van de Land Rover Club Holland

Zoals aangekondigd, het feestweekend !

Het begon heel vredig....


Je ziet nog net een LR-neusje ;-)

Maar toen ging het 'wild' verder :


een wilde kookcursus met dus echt wild...
en ja, die moest z'n jasje nog uitdoen ! 

 
Wilde doodles die dat toch eens goed moesten bestuderen ;)
Let vooral op het heuze LR halsdoekje !

 
Mijn 'wilde' man, die ons oud Range Rovertje door de zandgaten liet graven ....
Lol, dat hij had ;-)


Wilde waterspelletjes ...

en de mogelijkheid om door het Wild Park Beekse Bergen te rijden...
Maar daarvan hebben we maar afgezien, toen we de hoeveelheid voertuigen zagen ! Ik ben gestopt met tellen bij 350 !!!
Maar de wilde camping stond nog steeds vol...


Jullie zien hier maar een klein gedeelte !
Normaal heb ik vrij snel last van overbevolking, maar deze keer totaal niet, er was zoveel te toen.
Het is de organisatie gelukt om voor iedereen iets aan te bieden, ik doe het ze niet na !!!
Dus een groot compliment aan al die mensen die dit evenement mogelijk hebben gemaakt !

Was er nog iets creatiefs ?
Jahaaaa, kijk maar 

  
Motorzaagkunst... weer eens wat anders ;-)

En ja, er is ook nog gequilt, maar daarover later meer, anders ga ik jullie vervelen met zo een lang blogje !
Alleen even dit, ik ben nog steeds 'verliefd' op de Apliquick !

   

 Fijne week wens ik jullie

Sis

 

 

5 opmerkingen:

  1. Zo te lezen hebben jullie een "wild" weekend achter de rug :-)
    Wat fijn dat appliquick je nog steeds bevalt. Je blokje ziet er dan ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad wild uit, maar ook ontzettend leuk!!

    Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als vegetariër heb ik de foto's van dit berichtje maar snel doorgespoeld....
    Dat apliquick... ben benieuwd hoe dat gaat.
    Zie dat je erg van zwart en wit stofjes houdt. Weer eens wat anders.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ging er ruig aan toe, dat weekend, en het zal ongetwijfeld genieten zijn geweest (al
    zou ik alleen dat gevilde wild niet door mijn keel kunnen krijgen...). Leuk, dat je zo
    enthousiast bent over de Apliquick (is het nu met of zonder plakken?) en ik moet zeggen,
    het blokje ziet er mooi uit!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Sis, ik heb me vanavond opgegeven voor de Ladies Day van de LRCH!!! Welliswaar met een leenauto, maar dat geeft niet!

    BeantwoordenVerwijderen