vrijdag 5 april 2013

The Log Cabin

Voordat ik jullie iets laat zien over de nieuwe winkel van Jaqueline, eerst even dit :

Even een bedankje aan all mijn lezers / volgers die de tijd nemen om mijn blogje te lezen. 
Ik beleef er veel plezier aan mijn hobby met jullie te delen en te kijken wat jullie zoal doen ! 
Zo, dat wilde ik al een tijdje zeggen ;-)

Vanmiddag na het werk ben ik met Marianne naar de opening van de nieuwe Quiltwinkel van Jaqueline  gegaan


Ik heb de aankopen maar even met haar nieuwe tas en adres op de foto gezet .... want morgen word het weer slecht weer in Limbo-land....dan heb je meteen de mogelijkheid voor een leuk uitje om je dag op te krikken !!! 

Ze hebben een aantal jaar keihard gewerkt aan een oude boerderij, maar het resultat mag er zijn ! Kijk maar :



   
Er is nog veel meer moois, maar het lukte me niet om al mijn indrukken op de foto te zetten. 
Heel gezellig was het om ook nog even andere quiltsters te ontmoeten, met name Carin ( + Michiel ) en Elly !

Boven zat een Francaise die  liet zien hoe je 'Boutin' werkt.... ( deze techniek kende ik nog niet )
Marianne en ik zagen het ons al doen.... maar ik ben zeer dapper gebleven. Zeeeeer dom achteraf bekeken ;-) 
Gelukkig krijgt Jaqueline complete setjes om het te proberen.  Dus stel dat het me nou eens overkomt ?!?!

                  Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe
 

Groetjes van Sis 

  

13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel erg goed en gezellig uit. Bedankt voor je impressie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke winkel. Lekker als je zo dichtbij woont. Mooie buit heb je eens kijken of ik op de beurs ook die mooie pakketjes tegenkom.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om deze winkel bij je in de buurt te hebben. Ziet er goed uit. Leuke aankopen ook. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het was zeker heel gezellig !!! Ik maak er morgen een blogje over.
    Nu zie ik jouw aankopen ook hihihi ... die had ik niet meegekregen.

    PS. Als je tijd hebt, stuur je me dan nog even de link van dat blog waarover je het had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie winkel van Jacqueline geworden....En je aankopen zijn erg leuk. Daar valt vast iets moois van te maken.
    Ik zie zwartjes voor je DJ?

    Goed weekend
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook bedankt Sis voor je heerlijke blogjes. Ik geniet ervan. Misschien nog wel meer omdat ik ook een Limbo ben. Geniet van je nieuwe aankopen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er zeer gelikt uit. Ik hoop er eens heen te gaan als we naar de kinderen in Maastricht gaan.
    leuk dat je er foto's van gemaakt hebt.

    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat is een hele leuke winkel Sis. Het ziet er heel gezellig uit. Je hebt er al mooie stofjes gekocht.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik had gelezen dat ze open ging. Wordt dus tijd voor mij om weer eens naar het zuiden af te zakken. Leuke stofjes die Indigo Crossing. Die heb ik in gedachten ook al vele keren in mijn handen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er inddaad prachtig uit!

    Jij ook een fijn weekend, Sis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent er goed geslaagd, mooie stoffen. Ook leuk om zo via het bloggen nieuwe winkeltjes te ontdekken. Ik heb al even op de kaart gekeken, voor als we eens in de buurt zijn. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sis, via het blog van Carin kom ik hier op je mooie blog terecht en was meteen weg van je mooie sneeuwmannenquilt, prachtig!
    Ik ga je volgen hoor, groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie aankopen heb je gedaan in een mooie winkel.mgeniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen