maandag 15 april 2013

Lente / zomer weekend

Hier zie je de lente in topvorm in de duitse Eifel :


Deze jongens hebben ook niet stilgezeten, voorjaar in de kop :-)
Vroeger door mij verzameld ( lang geleden,hoor ), nu weer verbaasd naar gekeken dat hier toch echt nieuwe kikkers uitkomen !



Na een lange wandeling ligt Chippy voldaan te rusten in de lentezon...
 

Dit zie je, als je uit onze tent kijkt... nee, dus geen standaard camping  
Meer het model 'natuur puur' met groot wandelgehalte ;-)


En kijken we even de andere kant op dan is de tent te zien met een klussende DH. 
De andere kant zie je dus ook alleen maar natuur .... 'Umgebung' zou mijn baas zeggen, hij is meer van de golf-plaatsen...
  

Stel nou, dat je dit ook graag een keer wil bewandelen en je hebt geen eigen caravan .... dan is er deze optie :


Trekkershutten.... ze zijn afgelopen jaar geplaatst...en zien er zo van binnenuit :
 
In iedere hut staan 2 stapelbedden en is er een kleine keuken. De sanitaire voorzieningen vind je op de camping
Voor nadere info kun je hier terecht : http://www.schafbachmuehle.de/
By the way... er staan 4 hutten, dat maakt 16 slaapplekken ( goed gerekend ?! ) ... zie je ons al een lekker quiltweekend houden ??? Ik wel.... ;-)

Verder was er nog meer te bewonderen in de natuur, ik heb een hekel aan spinnen, maar dit is toch wel knap gedaan :
 

Ik heb lekker in de zon kunnen quilten, nadat DH met koffie en lovende woorden was voorzien... ;-) en ik met een hark wat heb rondgezwaaid...
Toen groeiden onder mijn handen nieuwe Dear Jane blokjes:
 



Tot slot valt nog te vermelden dat het zondag plots 23 graden was en het erop leek dat we het voorjaar gewoon overslaan ! 



Fijne week 

Sis

15 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is wel mooi daar. Ik ga toch eens met mannetje overleggen of we ook eens die kanten op kunnen komen. We zijn ook wandelaars. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat zitten jullie op een mooi plekje !! En je hebt weer mooie blokjes gemaakt.
    Of we het voorjaar overslaan ? Denk het niet hoor , het gaat weer afkoelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig plekje in de natuur!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's om van te genieten en wat heb je weer mooie dear jane blokjes gemaakt.
    Echt genieten hoor!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto´s en wat heerlijk om zo jouw wandelingplek te mogen zien! Zalig hè die bloemen! Genieten, groetjes
    Lida:P.S. Mooie blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke korte vakantie hadden jullie. Prachtige camping. Leuke Zweeds rode trekkershutten.
    Groeizame omgeving voor je DJ-blokjes, mooi! Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat ziet er geweldig uit. Ook jouw DJ-blokjes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om daar een quiltweekend te organiseren. Ik heb even gekeken, van ons is het ruim anderhalf uur rijden, dus dat is echt goed te doen. Als je het organiseert, laat dan even weten, als ik kan, wil ik ook wel komen. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig plan Sis! Kunnen we er ook mooi weer bij regelen dan? Vanaf hier Roosendaal is het ruim 2 1/2 rijden...je blokjes zijn weer goed gelukt en wat een leuk stofje is dat zwarte kantje! Geniet ervan daat in de Eiffel...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit daar in de Eiffel! Leuk die blokhutten. Heb eindelijk even tijd je blog bij te lezen. Leuk idee met die jojo's aan je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie foto's laat je ons zien en heerlijk zo aan je blokjes werken. Ze worden supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto van de sloot. Ik verzamelde ze vroeger ook - in een jampotje. Zo'n hutje lijkt me wel wat. Je Dear Jane blokjes zijn mooi! En hier is het weer een stuk kouder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je opmerking op mijn blogje. Ik ben meteen gezellig jouw berichtjes gaan kezen, wat wordt je DJ mooi.
    Leuk om die elke keer te zien groeien. O jouw manier heb je meteen een goed overzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moet natuurlijk zijn oP..... Enne, veel wandelplezier, aan de omgeving zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen