woensdag 3 april 2013

JoJo raadsel...

Voordat ik het jojo-raadsel ga oplossen eerst even wat Dear Jane blokjes.....
Bij deze wil ik meteen even iets kwijt :

          Chapeau voor degenen die de Dear Jane gemaakt en af hebben !!!!

Bij sommige blokjes ben ik geneigd een paar vieze woorden te gebruiken .... ;-)
Zoonlief heeft even berekend hoeveel blokjes ik eind van het jaar af zou hebben als ik iedere week 2 maak.... " och mam, dan werk je daar toch gewoon nog een jaar langer aan , niet nadenken, gewoon doorgaan "
Volgens mij is dat een wijze raad !!! 




Ik ga gewoon gezellig door, want het blijft een uitdaging al die verschillende blokjes !

Mijn jongens hier in huis konden er wel om grinniken, dat er zovelen van jullie afvroegen wat er wel ging gebeuren met die Jojo's .
Nou , hier komt des raadsels oplossing :

                                                           een gepimpte handtas


Ik heb het handtasje vorige week in Kijkduin aan het strand gekocht en kreeg het idee om hem nog iets op te leuken.
Hier zien jullie het hangertje nog eens van dichtbij :

  
Gisteren zei ik nog tegen DH , stel je nou voor dat mijn plan mislukt... dan had ik heel wat uit te leggen gehad aan jullie       ;-) 

 Groetjes van Sis

 

  
 

19 opmerkingen:

  1. Komt goed met de Dear Jane. Neem er de tijd voor dan gaat het je niet tegenstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee die yoyo's op jouw tasje, en als het niet was gelukt, dan had je er vast iets anders voor verzonnen en hadden wij dat niet geweten, ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gemaakte blokken. Nou ik bewonder je want ik heb 2 blokjes gemaakt van de DJ maar voorlopig zit dit project opgeborgen in een doos. Ben er nog niet helemaal klaar voor.
    Ga jij je DJ helemaal zwart/wit maken?

    Leuk idee die opgepimpte tas....zekers geslaagd
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die Jojo's!
    En de Dear Jane......, tja, die ligt mij bij momenteel ook gewoon te wachten...
    Ze komt zeker wel weer een keer tevoorschijn.... Het laat me zeker niet los; en ze komt ook zeker E*EN*S af... Ü
    Groetjes, Ria.
    p.s. vooral blijven genieten, hoor...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb bewondering voor je DJ. Dat gepriegel is de reden dat ik de sbs heb gemaakt. Daarvan zijn de blokjes net iets groter.
    Leuk je opgepimpte tas. Heeft niemand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai, ik zou haast bang worden want ik wil er ook mee beginnen......
    Leuk die Jojo's, enig!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je tas is geweldig en je vindt het dus niet zo vreemd dat ik na 65 blokjes ben gestopt(LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave tas geworden zo haal je de jouwe er altijd makkelijk tussenuit! Je blokken zijn prachtig en ja soms is het gewoon een kwestie van doorgaan! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, ik doe het je niet na ga er dan ook niet aan beginnen, dit blijft voor mij een duidelijke nietmakenquilt.
    Petje af voor degene die het inderdaad doen of gedaan hebben.
    Erg luk je tas zo, inderdaad zijn yo-yo's erg leuk en makkelijk om te maken.

    Groetjes,
    Marga*

    Kan geen hartje maken vanaf de IPad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk geworden, Sis!!
    En ja een jaartje meer of minder voor een quilt... :) Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, je tashanger, maakt je tas gelijk trendy en "anders"! En je Jane-blokjes zien
    er knap uit, en ach, het is gewoon een meer-jaren-project (en dat kan ik weten, want ik
    heb 58 blokjes in de kast liggen en er al meer dan een jaar niets aan gedaan....)
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Dear Jane blokjes heb je gemaakt, je zoon heeft groot gelijk gewoon regelmatig een paar bokken maken dan kom je er wel.
    Je tas is mooi gepimpt met jojo''s ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk die jojo's aan je tas !!

    Ja die Dear Jane heb je niet zo eventjes af .... hoewel ik ook van quilters gehoord heb dat sommige hem met een half jaar helemaal klaar hadden :-) Gewoon lekker doorgaan en of je er nu 2 of 4 jaar over doet... dat maakt toch niets uit?

    Nog EEN nachtje slapen !!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar ze worden wel mooi, die DJ blokjes. Ik ga de uitdaging ook aan.
    Je tas is ook mooi gepimpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig is mijn DJ af! Ik kan je wel vertellen dat het werkelijk alle moeite waard is als hij af is!! Dus je zoons hebben gelijk, gewoon doorgaan, verstand op nul, blik op het oneindeige....;o) het lukt je vast wel, en je zult eens zien hoe mooi hij zal worden. Net als je jojos, leuk op je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig imposant blijf ik die zwart witte blokjes vinden...leuk hangertje daar aan dat tasje! Wie weet maak ik het wel eens na. Op na de volgende blokken Sis!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjah, die Dear Jane blijft lonken maar ik ben er nog niet aan toe. Wat is je tas leuk opgepimpt!
    Fijn weekend,
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige blokken voor je Dear Jane heb je gemaakt! En wat een ontzettend mooi contrast zo met het zwart/ wit. Bij mij staat de Dear Jane ook op het wensenlijstje maar ik heb al ontdekt dat je echt geduld moet hebben met deze quilt. Super leuk je tashanger! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Noet aan denken hoe lang het ploeteren is! Ze wijn wel heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen