zondag 28 april 2013

Fijne normale week...

Mijn wens is uitgekomen...
Het was een normale, fijne week !
Hoezo ?

Nou niemand ziek, alles normaal op het werk en thuis en de natuur geeft cadeautjes, kijk maar :

   
Ooit als kleine boom gekocht en ieder voorjaar verwend hij ons met deze kleur :


Ik liet jullie laatst kikkerdril zien....
Kijk maar wat eruit is geworden ;-)


Manlief noemde ze : koelekupkes
Wat voor een normaal sprekende Nederlander  'kolenkopjes'
betekend ;-)

Wat absoluut niet normaal was deze week is het feit dat ik zo veel reacties op mijn Dear Jane ruilvraag kreeg !

Hiervoor alvast heel erg bedankt !!!  

 Er is zelfs al een pakje binnen van Annelies 


Dank je wel Annelies, je blauwtjes gaan zo snel mogelijk op de post !

Er zijn twee nieuwe DJ blokjes ontstaan 



Ik zelf ben vooral blij met de tweede, want daar zit het ginkoblaadje in waar ik zo dol op ben.
Ooit ergens gezien , naam kwijtgeraakt  en opeens in de bus omdat Miranda hem heeft opgestuurd.
Sis blij ;-)

Ik lig op de loer bij de brievenbus, zo leuk is het om jullie pakjes te ontvangen...
Helaas vind mijn baas dat niet zo een strak plan, hij heeft liever dat ik gewoon kom werken ;-)

Groetjes van Sis

Fijne week toegewenst    

10 opmerkingen:

  1. Geniet ze!
    Wat leuk; die pakjes.....
    Ik zie wel dat ik heel wat heb gemist...
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij daar ook al last van? Ik vind ook dat die werkdagen me zoveel van mijn vrije tijd kosten.
    Mooie blokjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sis, die 'koelekupkes' noemen wij hier 'diekköpkes', ofwel dikkopjes. De naam spreekt voor zich. En volgens mij komt de naam koelekupkes niet van kolen, maar van koel. Dit is het dialectwoord voor kuil. Het kikkerdril wordt meestal in ondieper water gelegd. Een kuil dus, vandaar de naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spannend hoor al die lapjes in de bus. leuke foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat loopt je Acer "Brilliantissimum" prachtig uit en die dikkopjes zijn best vroeg.
    Veel quiltplezier en een fijne Koninginnedag!
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopenlijk valt mijn vlop vandaag op de deurmat, want door onverziene toestanden kon die gisteren pas gepost worden LOL
    Je nieuwe blokjes zijn weer leuk zeg !!
    Die koelekupkes zijn superleuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat alles normaal is. Mooi woord die koelekupkes. Leuk dat je zo geniet van die postpakketjes. Veel plezier ermee en voor morgen ook alvast. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk vind ik dat ook, normale weken! Wat een beauty van een boom! Als ik ze had, zou
    je van mij ook wat van zulke stofjes krijgen, maar op een of andere manier heb ik deze
    kleuren dus niet in de voorraad zitten, wat misschien toch een soort gebrek is, waar ik nog aan moet werken...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Normale weken....een fijne herinnering..... wij proberen er iedere dag iets van te maken! Heel leuk om de dikkopjes in je vijver te zien!
    Fijne zonnige dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen