zondag 17 maart 2013

Weekend


Ik heb op de 'tandenbeurs' toch nog iets kunstigs kunnen ontdekken... Kijk maar....


De verdere, bloedstollende, details zal ik jullie maar besparen ...LOL..
Het was een zeer geslaagde beurs. Op weg naar het restaurant ( dat gunt onze baas ons dan altijd ) op vrijdagavond moesten we nog eerste hulp verlenen aan een dame die in Keulen aan het Rheinufer te val was gekomen. Ze was alleen maar gestruikeld en had me toch lelijk haar voet gebroken... Ze werd meteen rustiger toen mijn baas zei dat hij arts is, dat hij tandarts is hebben we maar achterwege gelaten ;-) Nadat de ambulance vertrokken was konden we ons heerlijk maaltje nuttigen en hebben ons gelukkig  geprezen dat onze voeten alleen maar zeer deden van al dat geloop op de beurs !

Nadat ik vandaag dan maar wat huishoudelijke klusjes heb gedaan, was ik gezellig bij moeders een kopje koffie drinken. Ze vertelde dat haar zussen een kleine, vrij spontane, reunie willen houden. Mijn moeder  is de jongste van 10 en oorspronkelijk van Rotterdam. Aangezien de gezondheid van verschillende zussen nu toch achteruit gaat heb ik  voorgesteld dat we er gewoon ook naartoe gaan.
Dus zaterdag vertrekken we naar Nootdorp en verblijven een nachtje in dat hotel met die grote vogel als logo ;-) , om dan op zondagmiddag de zussen te verrassen met onze komst. 
Nee, ik hoef niet buiten in de auto te wachten... mag mee naar binnen....ook ben ik maar de dochter-taxi !

Aangezien we dus zaterdag tijd hebben!!!!
Wie heeft voor mij een tip van een quiltwinkel-adres  in de buurt van Nootdorp / Kijkduin / Scheveningen??????
Ik moet natuurlijk ook even het strand op ! 
 
Helaas moet deze jongen bij zijn baasje blijven :


Maar de week erna kan hij weer profiteren ( ik ook ) want dan hebben we een weekje vrij....

Groetjes van Sis  

 



11 opmerkingen:

  1. Hoi Sis, op zo'n beurs zul je mij nooit aan treffen. *begint spontaan te klappertanden*
    Ik denk dat De Quilthoeve een mooie quiltwinkel is en die zit in Naaldwijk, dat is daar in de buurt toch? Of andere kant van Den Haag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme Chippy....
    Maar jij veel plezier als dochter-taxi!
    Aan Quiltwinkels kan ik je niet zo helpen, ben daar niet zo bekend.
    Ik weet wel dat er in Den Haag twee zitten: the Stitch Cottage en Het QuiltersPalet.
    Misschien weten andere blogsters nog wel meer daar in de buurt.
    Groetjes, Ria.
    p.s. en voorzichtig doen met al die op- en afstapjes overal..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er best eng uit, die eerste foto....;o) Wat een schat van een hond heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik ben zon bange ..... Heb nooit wat moet ue nagaan maar toch. Leuk voor je moeder en voor jou dat je taxichauffeur mag zijn:). Ik denk dat naaldwijk nog wel beetje uit de route is maar wel de moeite waard. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede eerste hulp verleend dus. gezellig een reunie voor je moeder en als je quiltwinkels wilt zoeken, moet je eens kijken op de site van arnout cosman, die heeft alle winkels in beeld gebracht, zowel in binnen- als in buitenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je volgende weekend spreekt mij meer aan dan die beurs, maar het kunstige was leuk ;)
    Kijk eens op deze link voor een quiltwinkel, http://www.cosman.nl/maps/map_nl.php
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In Den Haag vind je twee leuke quiltwinkels, dus daar kun je je geld wel kwijt en verder hoop ik dat het mooi weer is en je kunt genieten van een heerlijke dag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wou je ook de link van Willy uit het voorgaande berichtje sturen. Heel handige site, met alle quiltwinkels in Nederland, en ook Duitsland. Veel plezier als taxi-dochter. De chauffeur mag toch altijd meegenieten van al het lekkers dat er geserveerd wordt. En zo zie jij zelf je tantes ook nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas kan ik je niet aan een adresje helepen maar zie dat de andere dames al opties genoemd hebben. Fijn dat je taxi speelt voor je moeder en hopenlijk vind je nog een mooie quiltwinkel ind e buurt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto van Chippy. Die vindt het vast niet erg om lekker bij de baas te blijven als naar zo'n nuffig feestje te moeten. Dat is voor mensen veel leuker.
    Veel plezier met je moeder dit weekend en ik zou zeker een bezoekje brengen aan de Quilthoeve in Naaldwijk als je in de gelegenheid bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Quilthoeve in Naaldwijk, of is dat nog te ver? Is zeker de moeite waard. En ik denk
    niet, dat Chipy het erg vindt om bij het baasje te blijven, zolang hij er maar niet
    achter komt, dat je naar het strand gaat, want dat is altijd het grootste plezier voor
    een hond! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen