donderdag 14 maart 2013

UFO'S

Jullie hebben nog de foto's tegoed die mijn oud collegaatje Edith van mijn ufo's heeft gemaakt...
Ik kan jullie zeggen dat het erg motiverend werkt als je het zo achter elkaar ziet !
Sabbaticaljear zou toch enorm van pas komen ;-)   
 

Deze kennen jullie al, EN,  mijn deadline : voor de pasen af : schijnt nog steeds haalbaar....
Over de 2 dagen beurs waar ik morgen vanuit het werk heen moet heb ik het maar even niet!


Dit is op het moment een arme stakker in huize Maas... zit in een kunststofdoos opgesloten... MAAR dat komt wel goed !
Al is het in een volgend leven, waar ik niet andermans tanden op peil moet houden ;-)

  
 Sorry, dit is niet zo goed te zien.
 Was van plan om deze als volgende door te quilten, maar hij heeft nog even hetzelfde lot als de Civil War, blijft nog even in de doos.... want....


ik heb op Pinterest een heel leuk idee gezien hoe ik deze ga doorquilten. Dus na de sneeuwmannenquilt ga ik vol frisse moed aan de slag !!!
Maar we zijn er nog niet, oke, ik schaam me een heel klein beetje...

 
De huisjes zitten tenminste NIET in een doos, nee, ze hangen vrolijk aan de muur van de hobbykamer en wachten op hun beurt  LOL


Ze hebben de stijd verloren tegen de Dear Jane blokjes... waar ik verder aan ga werken omdat ik met mijn QVtje Marianne naar de Quilthoeve mag gaan op 15 juni !!!


 De vingerhoedjes beschouwen we dan maar gewoon even als tussendoortje....


Tja, en hier moet je wel blijven lachen...want anders raak je in een diep dal als je de Kaffe Fasset nog moet doorquilten !

Groetjes van Sis 

15 opmerkingen:

  1. Nu de mijne laat ik echt niet zien, het zijn er nog meer dan jij hebt en ik voel mij al schuldig als ik bedenk wat er nog ligt om gemaakt te worden en ik heb net weer nieuwe lapjes gekocht!
    Ach ze houden mij van de straat! Grijns! En succes met je steekjes, gaat echt wel lukken!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow SIS!!! wat een heerlijke quilt-tops heb je gemaakt! Da's voor mij genieten, dat ook ik duidelijk niet de enige ben met een hoop UFO's. Voorlopig mag ook jij lekker quilten of patchen natuurlijk, wat jij wilt! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, dat zijn er al veel en ook nog veel te doen, maar wie zegt wanneer het af moet.....Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, zo blijft het leuk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gelukkig, ik ben niet de enige die veel tegelijkertijd onder handen heeft. Dat geeft een gevoel van verbroedering of eigenlijk verzustering......
    Maar wat zijn ze allemaal mooi Sis.

    groet, Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sis, wunderschöne Ufos. Ich kann mich nicht entscheiden, welchen ich am schönsten finde. Sie sind alle Klasse.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie UFO's. Ik zou er helemaal onrustig van worden en ze allemaal tegelijk af willen maken. Maar je bent niet anders dan ik hoor. Ook hier genoeg tops die nog gequilt mogen worden.
    Succes op de beurs en alvast een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw wat een prachtige quilts. De vingerhoedjes heb ik 32 rijen van aan elkaar en de Dear Jane heb ik 65 blokjes van af en daar blijft het bij. Ik blijf hem echter wel heel mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè gelukkig, t is hier niet anders, tot de 15de

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge! Wat nog veel te doen.maar ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie collectie. Ik ben weg van de Winter Wonderland. Dat patroon is echt mooi. En het wordt helemaal ijzig icy met die rand sneeuwsterren in wat frosty kleuren er om heen. Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aan een projectje werken is toch ook saai en we hebben toch tijd genoeg. Toch :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat veel en zo verschillend. Ik sta versteld van het formaat van de KF quilt of ben jij zo ienimini? Succes op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie tops! Wordt je daar niet ontzettend zenuwachtig van....nog zoveel te doen! Ik moet altijd iets afmaken en mag daarnaast met iets nieuws aan de slag maar daar blijft het ook bij anders maakt het me veel te onrustig en komt er niets meer uit mijn handen ook al moet ik zeggen dat de verleiding om toch aan een nieuwe quilt te beginnen soms erg groot is....maar ik zwicht niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja.... in één blogje: het leven van een quiltster.....! :)
    Maar wel leuk om al die prachtige quilts in wording te zien!
    ("Komt allemaal wel goed, schatje.....")
    Lieve groet, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze toch allemaal mooi zeg !! Die winter wonderland is wel erg leuk !! Lijkt me ook een mooi patroon om te maken.
    Die laatste quilt... hoe groot is die eigenlijk wel niet?

    BeantwoordenVerwijderen