dinsdag 12 maart 2013

Sneeuw !


ALWEER !!!


Als je goed kijkt....dan zie je op de tuintafel mijn pot met narcissen....
Je moet wel goed kijken...
Er was niet alleen sneeuw...nee... er was ook wind....


Kijk maar op ons dak !

Op de volgende foto zie je mijn autotje geparkeerd bij de praktijk. Mijn collegatje had vanmiddag de sneeuw ervan af gehaald ( lief he ! ) Dit is dus alleen van een paar uurtjes in de middag ....

   
Nee, het is even niet gezellig in Limburg !

Groetjes Sis 

P.S. ik ga nu lekker quilten op de bank ... ;-)   

16 opmerkingen:

  1. jakkes...ben zo klaar alle sneeuw, maar bij ons ligt er nog niks. Wel heel guur en koud is het.
    Fijne avond!

    Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een flinke stap terug naar de winter. Hier liggen enkele restjes van de zondag.
    Fijne avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. brrrr, sneeuw hebben we hier niet meer, dat was alleen zondag,maar het is zooooo koud, vooral door de wind. Quilt ze lekker vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja bij ons in België lag ook 10 cm op de tuintafel. Gelukkig hoefde ik vandaag er niet uit en heb lekker aan mijn Red Home blok gewerkt. Geniet ze van het quilten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi ... ik vind dat wel lekker die sneeuw, volgens mij ben ik een van de weinige LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gedsie!!!
    Hier in brummen geen sneeuw...nou ja een beetje poedersuiker..;0)..maar wel een ijzig koude wind..brrr
    dat wordt patchen onder een quiltje...
    Warme avond..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brr is mijn gedachte, ik hoop dat je inmiddels onder een quiltje zit! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet er niet meer aan denken! Ik wil voorjaar!
    Hier gelukkig geen sneeuw meer.
    Hoop dat je lekker warm onder je quiltje zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb 't zóóó gehad met die sneeuw. Ik hou best van de winter maar nu duurt 't te lang.
    En als ik zo om me heen hoor en lees ben ik niet de enige. Gelukkig hebben we quilts om onder te kruipen.
    Wij willen voorjaar, wij willen voorjaar!!!!

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag een paar beelden op het journaal, in het zuiden is het wel even anders dan hier! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Getsie! Ik vnd er niks meer aan. Nu is het tijd voor voorjaar. Maar ja, we zullen het ermee moeten doen. Hopelijk blijft het niet te lang zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij jullie is het wel heel extreem! Hier in het westen gelukkig iets minder. Het kan bijna niet anders of we krijgen een topzomer na deze ellende!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier vanmorgen een laagje van een paar mm sneeuw gehad en het was binnen een uur weer
    weg (gelukkig!). Ik ben er klaar mee, ik wil zonder jas naar buiten met de hond en in
    de tuin quilten! Veel sterkte met al die Limburgse sneeuw.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sis,

    Ja grappig he, ik zag gisteren inderdaad dat jij ook in Limburg woont. Ik had je blog nog niet eerder gezien, maar ben er lekker even voor gaan zitten.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sis,
    Wat een gezellige blog en wat heb je al veel mooie quilts gemaakt, heb lekker zitten lezen en genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geen sneeuw hier, dus ik ben jaloers.....;o) Die arme narcissen.....

    BeantwoordenVerwijderen