vrijdag 1 maart 2013

Rand No. 2


 van de sneeuwmannenquilt zit eraan... het lijkt erop dat ik mijn zelfopgelegde deadline...pasen af...ga halen ! 


En op verzoek van een speciale blogster : hier mijn hoekje ;-)

 

Zoals jullie zien een heel normal, saai hoekje... De sneeuwman kijkt er ook naar... zo van... nou lekker belangrijk je hoekjes...



Deze zwarte knuffelbeer is ook weer in vrouwtjes hobbykamer te vinden...diep zuchtend omdat er een andere mand staat ! Altijd die vermoeiende veranderingen...



Dit word het volgende 'doorquiltstukje' , aangetekend en wel, voor een doodnormale avond op de bank ;-)


Fijn weekend allemaal !

Sis 

 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sis, wat wordt het mooi! Echt prachtig quiltwerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sis, die sneeuwman kijkt juist supertrots en met veel interesse naar jouw quiltwerk. Het ziet er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Quiltarbeit.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige quilt en die stofjes ben ik helemaal weg van, heb er zelf ook 2 bankquilts van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bewonder je quiltwerk Sas, helemaal super.
    Mag ik je vragen waar je het patroon vandaan hebt?
    Vind 'm zó leuk.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Sis, dit ziet er erg mooi uit!!!!! Vooral doorgaan en genieten van al dat moois dat onder je handjes en steekjes verschijnt....fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is al prachtig, maar het quiltwerk maakt het helemaal af.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk vind ik deze sneeuwmannenquilt, leuke kleuren en stoffen en ook zo mooi doorgequilt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi quilt Sis. En wat zal dat een heerlijk gevoel zijn als je hem met Pasen af hebt en de quilt tegen de tijd dat het Kerst is gewoon tevoorschijn kan halen.
    Fijne zondag, groet marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na een drukke week ben ik een beetje aan het bijlezen met 'mijn' blogs. Wat me opvalt is dat er momenteel echt heel veel gequilt wordt. Het ene na het andere quiltwerk komt aan mij voorbij deze ochtend. En ook nog eens allemaal zo mooi! Mooie randen, mooie steken, bij jou ook al. Dit ziet er super uit. Zelf ben ik ook bezig met mijn jane, en daarin geen super verzonden randen, moeilijke patronen. Gewoon 'recht zo die gaat'. Het stimuleert wel enorm om overal het quilten terug te zien. Vanmiddag ook maar weer eens wat doen aan Sjaan. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, het quiltwerk aan de rand van je quilt! Wat een mooie steekjes maak je!
    Veel plezier met het volgende stukje.
    Grotjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan niets anders zeggen dat ik dit een hele mooie quilt vind.
    Je maakt inderdaad hele mooie steekjes. Prachtig!!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen