zondag 24 maart 2013

Moeder en dochter weekend

De zusjes Voorn hadden een kleine reunie gepland.... aangezien ik volgende week vrij heb, besloten mums en ik vrij spontaan om er ook naartoe te gaan. Zoals ik jullie al had verteld... ik als dochter-taxi ;-)

Ik heb mums er vroeg uitgegooid op zaterdagochtend...( iets wat ze normaal niet zo op prijs stelt
In vlot tempo arriveerden we na 2 uur en een kwartier hier :


Dit is natuurlijk de Quilthoeve in Naaldwijk, voor ons de eerste keer....maar beslist niet de laatste !!!
Wij werden allervriendelijkst ontvangen en ik ben door moeders flink in de watten gelegd :

"Dank je wel mum's"

Jullie willen natuurlijk nu zien wat er gescoord is.....


Dit dus ;-)  en neeee, niet alles is voor mij ! De zwart/witjes natuurlijk wel en ja ook die leuke knoopjes ect...
Maar de blauw /witte stofjes, daar maken we samen een nieuwe krans van,  het mooie stitchery patroon ga ik voor mijn moeder borduren als herinnering aan dit weekend !

   
Is het een beetje te zien ? Niet ? Nou, ik laat het wel zien als ik het af heb... neehee niet volgende week....

Aangezien we dus het koudste maart-weekend ooit te pakken hadden, maar ik toch per se het strand ( Kijkduin ) op wilde.... 

         "Ja, dat moet, als je in het verre Limboland woont ;-) "
  
....heb ik maar geprobeerd het op de foto wat zonniger en warmer te laten lijken :


Jullie mogen ook best een beetje medelijden met die arme olijvboom tonen, hoor ! Volgens mij komt dat nooit meer goed :-(
Na een leuke lunch nog even naar Scheveningen gegaan, maar dat doen we dus nooit meer  ! Het leek wel een kermis... moeders zwaar teleurgesteld dat het de ooit zo befaamde badplaats naar DIT is getransformeerd !
Dan maar snel naar het hotel met de vogel op het dak EN een bubbelbad in de badkamer...mmmmhhh.... nee, we zijn er NIET samen in gegaan ! 
Na een zeer lekker avondeten, een groot slapie gedaan en na het ontbijt gezellig naar zusje An vertrokken die ons allemaal verzorgd heeft ! 
Helaas misten we toch nog een zus, nog ziek geworden op het laatste moment.... maar ik heb ze 'gedwongen' om op volgorde te gaan zitten voor een afsluitende foto :


Uit dit nest kom ik dus en dat verklaard natuurlijk veel ....LOL.... vraag maar aan DH !

Aangezien we nog een weekje vrij hebben vertrekken DH en ik morgen naar de camping, daar horen jullie nog wel iets van.

Groetjes Sis 

  
   
  

17 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk, zal het mijn moeder ook eens voorstellen! Zie jullie al lekker aan de babbel,of doen deze zussen dat niet! Hahaha

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat ziet het er toch allemaal gezellig uit. En wat leuk he de quilthoeve. Ik ga er ook zo graag heen.
    Tja Scheveningen is allang niet meer wat het geweest is, dat valt dan echt op als je er lang niet geweest bent.
    Veel plezier en we horen graag of je het naar je zin hebt gehad. neem je een zonnetje mee terug?
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben jaloers, wil ook naar Naaldwijk. Maar dat is zo ver weg, en wij hebben daar geen familie. Maar ooit..... zal ik er komen.
    Leuk al die zussen op een rij. En wat is een schatje is jouw moeder. Die watten waar jij ingelegd bent, zijn heerlijk dik en zacht. Zo wil ik ook wel verwend worden. Misschien mijn mams eens lief aan kijken, voor een weekendje Naaldwijk of omgeving...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk er even uit met je mams. Goed dat je in Naaldwijk bent langs gegaan. Wat een super winkel is dat he? Maar goed dat we niet om de hoek wonen. Mooie buit heb je gescoord. Leuke foto van al die zussen op een rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende foto Sis. De zussen op een rij. Erg leuik hoor dat je met je moeder lekker uit bent geweest en je hebt samen heerlijke stofjes uitgezocht.
    Zo'n uitstapje is vast voor herhaling vatbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super bezoekje naaldwijk! En wat bijzonder moeders met haar dochters. Leuke lapjes en hele leuke sticherietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met je vrije weekje, heb je wel een kacheltje op de camping? Je foto's van het weekeinde zijn sfeervol en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie foto's gemaakt!!
    De zussen op rij..is helemaal een waardevolle foto...
    Gezellig weekend heb je gehad..en dan nu naar de camping??...brrrr...hopelijk klaart het weer gauw op..Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk, zo'n weekend. En wat ben je verwend door je moeder.
    Fijne week op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gezelligheid, eigenlijk zijn ze dus met 7 zussen, kun je mooi de seven sisters quilt maken voor je mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk uitje ( op Scheveningen na dan ) Wat een heerlijke winkel is de Quilthoeve hè? Je hebt mooie lapjes gescoord, en vooral dat Stitcherietje vind ik enig! Hoop dat je moeder heeft genoten van haar zusjesweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zalige winnkel, hè, de Quilthoeve??
    En de foto van het strand ziet er erg lekker uit. Maar als je weet hoe koud het was...
    Ontzettend leuk zeg, al de zussen op een rijtje.
    Ik hoop voor jullie dat het deze week goed te doen is op de camping. De kachel maar lekker laten branden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergezellige dag hebben jullie gehad en een pracht aankopen gedaan. Ik verheug me al op 5 april :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks de ijzige kou toch een "warm" weekend gehad, zo te lezen! En inderdaad, Scheveningen is net een soort kermis-attractie geworden, echt jammer. Gelukkig maakte het
    bezoek aan die enige quiltwinkel veel goed, en natuurlijk de reunie van de zusjes!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Foto`s en herinneringen om te koesteren !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk weekend hadden jullie en de zusjes. Leuke foto zo op rij.
    Fijne week op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben jullie een toptijd gehad zo met al die zuskes! En de aanschaf ziet er errug hebbehebbe uit...ja sorry ook hier een zwart wit fan... jullie mam zal gaan genieten van die leuke stichery als deze klaar is. Veel leut ermee

    BeantwoordenVerwijderen