woensdag 20 maart 2013

M + M bee

Heerlijk het is weer een woensdagavond en dat betekend 1 keer per maand quilting bee ...


In de loop van de middag eerst nog 'even' de 3de rand aan de sneeuwmannenquilt gezet ! Ik ga de deadline van ' pasen af ' halen ;-) 
Omdat ik nu volop in de doorquiltmodus sta , heb ik aan Marianne gevraagt of ze met mij de 'Hope' wil sandwichen...gaat altijd zo lekker met zijn 2tjes.
Nu kan ik dus meteen doorgaan met mijn doorpit-manie....


Tijdens een laatste bezoek aan een theewinkel vond ik dit :


 Neehee, het zijn geen konijnekeutels... 



en nee, het is ook niet het nieuwe aquarium in huize Voorn !
Maar gewoon een lekkere groene  thee ;-) 
Kon ze niet laten liggen...leek me leuk voor een van onze avondjes ...


Dit prachtstuk behoord Marianne toe... heb meteen gevraagt of ik het aan jullie mocht laten zien.... Prachtig, toch ???

Ga nu een lekker slapie doen, morgen weer veel bekkies te verzorgen ;-)

 Trusten Sis

10 opmerkingen:

  1. Wat wordt jouw quilt toch prachtig met dat doorquiltwerk !!!!

    op je vraag opm eens een foto te plaatsen van al mijn kussentjes ... ik heb ze echt overal en nergens liggen in huis en het merendeel heb ik ook nog eens afgegeven hahaha ...

    Die quilt van Marianne is ook al zooo mooi. Jammer dat ze niet naar de open dag bij Jacq kan op de zaterdag :-) Moet haar daarover trouwens nog terug mailen (heb het ook zo druk LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat lekker met quilten het wordt ook erg mooi!1
    Gezellig zo samen rondjes kruipen op devloer..;0)...als die klus dan ook weer geklaard is..HEERLIJK!!

    Marrianne wat wordt je AWS mooi!!!!...en wat ben je al ver!..;0)
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie top wordt dat van Marianne, ook je sneeuwmannen vind ik prachtig. Goed dat je van plan bent er gelijk nog een door te quilten. Ik heb er meestal even genoeg van na een quilt doorquilten (en mijn vingers ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat je sneeuwmannen quilt op schema is! En dat je meteen weer doorkunt om de volgende te quilten. ;)
    Die thee lijkt me een prachtig gezicht!
    Geniet ze!
    En wat een prachtige top van Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig en fijn om dat karwei samen te doen. Grappig die thee explosie. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi joh, die sneeuwmannenquilt en lekker binnen het tijdschema. Die top van Marianne is ook errug mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je winterquilt is prachtig! En Handig een paar handen extra is nooit weg. Heerlijk die beeavond! En je thee heb ik even goed bestudeerd ik zal vast niet de enige geweest zijn. En een oerfecte plek om zo iets geks uit te proberen. En eeehhh was de thee ook lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje is die quilt in de maak van Marianne! Geweldig hoor en het vervolg ervan zullen we hopelijk ook weer eens zien langs komen toch Sis? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, die sneeuwmannen passen helemaal bij het weer! Wat gezellig, zo samen op de keukenvloer. Houd je de moed er beter in. Zo'n vloer zou trouwens heel mooi staan in de keuken...;o) Het werkstuk van Marianne is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen