dinsdag 26 maart 2013

Eifelquilts

Vandag een heerlijke wandeling gedaan in de buurt van Monschau. Dat ligt ca. 50 km van het Drielandenpunt Duitsland / Nederland / Belgie vandaan.
Het is prachtig zonnig weer, maar nog steeds erg koud.... maar wij vinden dit beter dan warme regen !!!!


Vanmiddag is onze PC-redder langs gekomen....wij hebben een manier gevonden om toch een beetje te kunnen bloggen ;-)
Het gaat niet snel, dat is hier nu eenmaal zo in de diepste Eifel, maar door de foto's te verkleinen krijg ik ze toch ge-upload...jippie !!! Lang leve Paul !!!

 
Deze foto is van de laatste zomer....de quilts lagen eigenlijk te luchten... maar dat vond Chip pure verspilling ;-) Dus hup, even op het bankje, lig-test doen !

Ik heb vandag de quilts, die dus altijd op de bedden in de caravan liggen, nog even gefotografeerd. 
Deze affo's heb ik nog niet laten zien, ze zijn al een paar jaar oud, maar ze horen er toch ook bij.


 Helaas deze foto is verdraaid....maar ik ben al blij dat ie er is ;-)


Ik heb ze an de regengoot van de voortent vastgeklemd...perfecte Quilt-standaard .... 
Ja, ook deze vergt enige lenigheid van jullie kant.... volgende keer beter.... ik blijf hier nog een beetje ! 

Groetjes van Eifel -Sis


9 opmerkingen:

  1. leuk dat je ons laat meegenieten, de onderste quilt heb ik ook gemaakt. Chip heeft groot gelijk dat hij lekker o de quilt gaat liggen, (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh, wat zijn dit ook weer mooie quilts. Geniet nog maar van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quilts. Geniet van Monchau. Staat als afsluiting van onze zomervakantie gepland. Te lang niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sis, lekker genieten van je weekje weg. Is het daar ook zo koud als hier? Of heb je tussen de heuvels wat beschutting tegen de felle wind?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS Leuk om je vakantie/caravanquilts te zien! Die ene - op zijn kant - is dat die als Zweedse variant in quiltmania stond?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet maar lekker van je vakantie in de eifel .... ben je 5 april goed uitgerust hahaha :-)
    Leuke foto van Chip op de quilts, ik kan hem geen ongelijk geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige plek om te wandelen en ik hoop dat het zo zonnig blijft! Oh hier een tip voor je foto's: Bij het ophalen de foto's eerst naar links draaien, dan weer terug en dan ophalen en het werkt echt! Raar maar waar!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om toch ook wat uit de Eifel van jullie te horen/lezen!
    Prachtige quilts ook in de caravan!

    Hier is het ook nog steeds bitter koud. Geen sneeuw meer (althans bij ons niet), maar wie weet komt dat ook nog :)

    Geniet lekker van je vrije dagen, elkaar en Chip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je dit vakantieblogje combineert met de mooie quilts. Warme regen is zeker niet fijn. Geniet nog van de Eifel, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen