maandag 4 maart 2013

Affo's Sis sinds 2001

Ik heb het er al eens eerder over gehad, mijn  oudcollegaatje Edith is zo lief geweest en heeft aangeboden om foto's van mijn quilts te maken....
Daar was ik natuurlijk errrrruuug blij mee...
Ik laat jullie eerst maar eens mijn affo's zien die in ons huis rondliggen en gebruikt worden !



                          
                                   Dit was de allereerste na een basiscursus quilten. Hij heet: ' Moon Glow '


Deze noem ik de tuin-quilt... ik weet even niet meer onder welke naam het patroon verkocht werd .... 
Stel dat iemand dat wil weten... let me know... mijn QVtje Marianne is een held in onthouden van namen.
Dus dat komt wel goed!



Onze mannen- tweed-quilt ( ok,  ook Chippy ligt er zeer graag op )
De tweedstofjes heb ik van mijn moeder gehad toen we op de Quiltbeurs in Veldhoven waren, ze is toen gezwicht voor mijn verlangende gezicht toen ik de tweed aaide...


Deze kerstquilt is de eerste van de Kitsch-Kerst-Quilts .... die moeten er gewoon zijn...ze hebben bestaansrecht !!!


Dit is de adventkalender die ik ooit voor Jannik maakte.... nu helaas niet meer van toepassing....wel jammer!
Wat je niet zo goed kunt zien zijn de ringetjes die op de rand zijn vastgenaaid, daar hang je de ( goed ) gevulde zakjes aan.


                        En tot slot is ze daar weer...de blije quiltster ... tussen haar favorite stapeltjes ;-)     

                                           Groetjes van Sis     

10 opmerkingen:

  1. Geweldig, vooral de laatste foto. je hebt een hele pittige eerste quiltgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk.. ik zie dat jij dear Jane ook in het zwart/wit maakt...;0)
    En wat een lekker stapeltje heb je al..leuke foto..en de Tweed quilt..een beautie!!
    Fijne dag..;0)
    p.s. Groetjes aan marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kun jij ook wel een trunkshow geven. Je verhalen zijn leuk om te horen/lezen en je stapel is groot genoeg. Ik zag ook de DJ in wording er tussen liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had er geen erg in dat je al er al zo veel gemaakt hebt. Leuke foto van jou en je quilts. Je zou er zo een mooie quiltkalender van kunnen maken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een supermooie quilts laat je zien! En jij moet vast al heel lang bezig
    zijn, want wat een produktie! Die bovenste is een schoonheid! En ook de tweedquilt vind
    ik er echt uitspringen (zonder de andere quilts teniet te doen, hoor, want die zijn ook
    super). Je laatste foto laat dan ook met recht een trotse, blije quiltster zien (wat een
    leuke foto!!!).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige quilts heb je al gemaakt en de vrolijkheid spat van die laatste foto af !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De naam van je tuin quilt is A Gardener Journal van An Downs,die waar ik de Angels Story van heb gemaakt,Weet je nog :-)))
    Zijn weer schitterende foto`s .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog. Wat een mooie quilts maak je. Leuk om je blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quilts heb je gemaakt en wat een leuke foto's! Die laatste vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er indrukwekkend uit.......prachtige quilts heb je al gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen