zondag 17 februari 2013

Sprookjesbos....

In Limburg schijnt de zon, eindelijk...dus op naar het sprookjesbos.
Waarom wij dat zo noemen ? Kijk maar :


In het voorjaar bloeien er hele tapijten van bosanemoontjes, maar die zijn er natuurlijk nog niet....


Chippy vind het heerlijk om daar door het bos te ravotten :


Welke kabouter hier gewerkt heeft, dat weten we niet. Maar wij vonden het wel grappig.


Zoals ik jullie al eens eerder vertelde, doodles worden altijd vies.... 


Maar daar lig ik nu even helemaal niet wakker van, want ik heb het prille voorjaar ontdekt. 
Heerlijk vind ik dat ! Alleen om koffie buiten te drinken was het toch nog iets te fris.... het liefst zou ik in de tuin willen beginnen... Maar dat is met het weersvooruitzicht toch iets overdreven !

Gelukkig hoef ik me niet te vervelen ;-)  want er ligt een sneeuwmannenquilt op me te wachten...
Mijn goede voornemen is om hem nu helemaal af te maken. Voor de pasen klaar, dat is het doel...

 Dus snel weg van deze wegen .... en op de bank met Chippy en quilt genestelt.... Het baasje moet helaas gaan werken. Zielig he...

Groetjes van Sis


 
 

 
 

7 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad net als een sprookjes bos. Aan de wilgentakjes kun je zien dat het voorjaar in aantocht is... heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van het sprookjesbos Sis. En met je commentaar bij mij sla je de spijker wel op zijn kop. Mijn portemonnee heeft wel wat last van pijn. Daar gaan we de komende weken een oplossing voor vinden in de vorm van wat bezuinigingen links en rechts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al uit naar de bosanemoontjes ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weer een gezellige weblog gevonden......ik ga je volgen! Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie, daar word je blij van !

      Verwijderen
  5. Hoi Sis, wat heb je een geweldig leuk blog! Bij deze heel veel dank aan je zoon voor al zijn bloghulp.
    Ik heb hier zitten te genieten!
    Ik ga je lekker op m'n bloglijstje zetten!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen