donderdag 21 februari 2013

Moeders....

Zijn ' not amused ' ....

wanneer je hun de quilts afneemt om ze te laten fotograferen !

Dit is haar stapeltje quilts dat ik in de loop der jaren voor haar heb gemaakt  :


En die ligt dus nu in mijn auto te wachten om morgen mooi op de foto te gaan....
wat natuurlijk inhoud dat moeders thuis zit met koude benen ;-)
Dat heeft ze dus DUIDELIJK laten weten !
 S'avonds extra nog een keer bellen om te verkondigen dat ze nu in een KOUD bed moet gaan liggen ZONDER quilt. 
Ik moest beloven ze morgenavond nog terug te brengen, want : " jij gaat zaterdag ook nog de hele dag naar Zuthphen en dan heb ik ze nog niet "
Dus wat doet een brave dochter ???  ;-)


Dit is de moeder waar het om gaat... zwaar aan de drank en in de campingquilt gehuld ... 
omdat het zooooo koud was op de camping !

Op onderstaande foto zien jullie de affo's van dit huishouden :


Deze volgende stapel laat de ufo's van dit huishouden zien....


Zoonlief begreep niets ervan toen ik hem probeerde uit te leggen dat een zwak quilterhart nou eenmal verschillende Ufo's in de kast heeft...


Groetjes van Sis 


8 opmerkingen:

  1. Ach ja, een echte quilter is nu eenmaal helemaal gek van lapjes en verschillende quilts... Ga je speciale foto's maken of komen ze allemaal op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sis, ik ga je volgen. Ben zelf in Kerkrade geboren, dus ik ken het gebied daar wel. Groetjes Wilma en......succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, heerlijk verhaaltje. Arm moedertje! Leuk idee om zo je stapels een geordend te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ... heerlijk zo'n moeder !!!!!

    Wat heb je al mooie quilts gemaakt. Ik hoop dat, als ze eenmaal op de foto staan, je ze hier ook showt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kun je mam dit ook aandoen.
    Geef haar maar een dikke kus van mij als je de quilts gaat terug brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist geweldig leuk, dat je quilts zo worden gewaardeerd! En wat heb je al een indruk-
    wekkende produktie! Ik ben wel heel nieuwsgierig, hoor, hoe ze er allemaal uitzien...
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gezellig jouw blog bekeken, leuk en wat heb jij veel mooie quilt gemaakt. Ik zie het voor me: je moeder, vernikkelen van de kou!, maar met zo'n lekker glaasje zal het wel lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig je mams in de quilt, je hebt al een heleboel gemaakt.
    Wel lastig dat je telkens tekens in moet vullen voordat er een berichtje kan worden geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen