vrijdag 15 februari 2013

 

 M + M bee


Iedere 2e woensdag per maand houden wij een mini-bee bij mij thuis. Ik noem het  M + M omdat mijn quiltvriendinnen Marianne en Marjo heten....
 Aangezien er nu een blog is mag ik jullie wat fotos van hun `werkzaamheden` laten zien ! 
Wat wij daar smikkelen....  ?  Appeltaart met `heiße Oma `, dat is warme opgeschuimde melk met eigengemaakte advocaat + kakaopoeder.  

                                                           Erg vies allemaal ;-)



Hier zien jullie de Engelenquilt van Marjo. Het is haar 2e quilt... en hij mag er wezen  !!!!
Ik heb haar een beetje gedwongen om erachter uit te loeren ;-)

  

 Marianne is ( onder andere, hihi  ) bezig met de Antique Wedding Sampler, tja ... hier is niets aan te te voegen.... prachtig toch ? 
Tevens is zij mijn  'lopende rekenmachine  ', niemand zo handig in uitrekenen van stofbenodigheden als zij ! Dus wij maken daar altijd misbruik van ... Sorry Marianne...
MAAR het geweldige is ook dat zij bijna alle stofseries kent en onthoud.... dus ja.... ook daar maken wij misbruik van.... nogmaals sorry.
Het lijkt erop dat ze het niet zo heel erg vind, want wij  genieten al jaren samen van onze lapjes! 

Ik hoop nog jaren te kunnen genieten van onze beetjes en uitstapjes.

Groetjes van Sis 

 


11 opmerkingen:

  1. Hihi, leuk om mam op jouw blog te zien!
    En Marjo natuurlijk ook!

    Maar... Waar blijft een foto van jou?!

    Die appeltaart klonk wel heel erg lekker toen mam erover vertelde! Heb je die toevallig gemaakt als ik je met Pinterest kom helpen..? ;)

    X Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Wat vind je van samen maken en samen opeten ??? ;-)

      Verwijderen
  2. En .....behalve genieten van het lekkers en elkaars werkjes, worden er ook heel wat steekjes en nieuwe plannetjes gemaakt.Gezelliger kan het bijna niet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige boel daar bij jullie!
    En mooie foto´s laat je zien,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dingen maken je vriendinnen! Ik ben echt helemaal weg van die
    Antique Wedding Sampler, zoooo mooooi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ageeth, dat dacht ik al dat je de Antique wel mooi zou vinden.... ;-)
      Fijn weekend Sis

      Verwijderen
  5. Wat een mooie quilt van Marjo en de blokken van Marianne zijn weer een plaatje.
    Even nog zwaaien naar Marianne hihihi (zwaai !!)
    Ziet er ook uit als een zeer gezellige bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige quiltjes en heerlijk met al dat lekkers...mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier een liefhebster van tokkelroom. Een variant op advocaat.

    Ooit heb ik bij een vriendin zelfgemaakte advocaat geproefd... jammie.

    Je begrijpt... ik ben reuze benieuwd naar jou recept.

    Verder geniet ik van het rondneuzen op je blog...

    Lieve groet,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen