vrijdag 8 februari 2013

Dag 3 van het nieuwe blog.....



Vandaag laat ik jullie project nummer 2 zien waar ik aan bezig ben...
En jawel hoor... het zijn vingerhoedjes !



Mijn quiltvriendinnen en ik waren op de trunckshow van Supergoof. Na het zien van al het moois wat er langskwam waren wij natuurlijk er willig om bij Jaqueline ( The Log Cabin ) leuke stofjes te bewonderen.
Heel toepasselijk voor deze dag lag er de serie ' Friendship ' en toen heb ik maar snel de verjaardagscentjes opgemaakt.... Ik ga de vingerhoedjesquilt helemaal van deze stofjes maken. Zie wel hoe groot hij word en welke rand er misschien langs gaat / of niet !

In ieder geval heb ik deze quilt opgedragen aan Marianne en Marjo !


Groetjes Sis

3 opmerkingen:

  1. Voelde ons ook vereerd :-)
    Ben benieuwd wat hij weer gegroeid is als we ons woensdag weer zien op onze mini-bee.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je vingerhoedjesquilt wordt wel een plaatje, leuke stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen