maandag 25 februari 2013

Blije quiltster

Hoe ziet er een blije quiltster uit ? 

Nadat ze op vrijdag getrakteerd werd om fotos van haar quilts te maken :


Deze vind ik wel toepasselijk want Winterwonderland hebben we hier !!!

Nadat ze op zaterdag een geweldige workshop in Zuthphen heeft mogen volgen met haar lief Qvtje Marianne :


Nadat ze op zondag lekker gewandeld heeft met Chippy en Dh :


Nou zo ziet een blije quiltster dan uit .... ;-)



Lief oudcollegaatje Edith ( haar site ), hartstikke bedankt dat we na een jaar 'datums zoeken ' een gaatje gevonden hebben om de quilts te fotografeeren ! 
Ik kijk uit naar de ' restfotos '


Groetjes van Sis

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig LEUKE BLIJE QUILTSTER!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,
    Leuk om je blog te lezen! Oorspronkelijk kom ik ook uit Kerkrade en mijn moeder woont er nog steeds.
    ik hoop dat je gauw die mooie foto's van je quilts plaatst want ik ben wel heel nieuwsgierig geworden !
    ook vind ik je Kerstquilt enig ! Ik dacht ook de Rouenneries-stofjes te herkennen die ik ook in 2 quilts heb gebruikt.
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's maar die laatste is helemaal top !!! De vrolijkheid straalt er vanaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk dat je mij bezocht hebt op mijn blog. Nice quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n blije quiltster! Ik heb het patroon van Winter wonderland ook liggen. Hij roept..., maar ik ben er nog steeds niet aan toegekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, en wat zal het gezellig zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om de blije quiltster te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is wel erg leuk,zei je hier het beroemde woord :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto van jou! Inderdaad, de blijdschap straalt ervan af! Maar de foto
    van Chipy-in-de-sneeuw, met zijn witte snuit, dat vind ik ook geweldig leuk!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen