zondag 10 februari 2013

Aan de wandel....



In het Limburgseland schijnt eindelijk de zon. Dus op voor een wandeling. Ik zal jullie laten zien waar naar toe....


Wij noemen het de wandeling bij het boertje, maar het heet de Keverberg.... Vroeger kon je er fruit en groente kopen....maar dat is niet meer.


Het was goed koud ( 1,5 graden ) maar dat mocht de pret niet drukken. Zoals jullie aan de boom kunnen zien het is gewoon nog winter !


Op de Keverberg werd vroeger mergel gewonnen :  Groeve Putberg



Ik heb er gewoon een foto van genomen, want betere uitleg kunnen jullie niet krijgen ! En zeker niet van mij ;-)


Dit zijn de resten van de schachtovens. Vandag de dag graag gebruikt voor allerlei aktiviteiten die het daglicht niet zo goed verdragen...


Van zo'n wandeling word een doodle ALTIJD lekker vies en dat terwijl hij net van de kapper afkomt. :-(



Maar je mag altijd bij moeders op de quilt... en als vrouwtje dan jammert, zegt ze  : ach dan wassen we hem toch !?!?  Nooit gedacht dat ooit een hond in staat zou zijn het hart van mijn moeder te stelen ! 
Na lekkere koffie snel naar huis en de hobbykamer in. Wat daar word gemaakt zien jullie morgen 

Groetjes van Sis







3 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes van ons Limburgs land :-) Ik zie dat die van jullie al net zo graag op een quilt ligt als de onze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sis,
    Wat leuk dat je een blog begonnen bent!
    Ziet er heel leuk uit
    Gefeliciteerd!!!!
    Mooie projecten ben je aan het maken
    En Chippy wat een dot!
    Wat betreft je vraag over de Morell...ik heb hem, ga hem aankomende zaterdag ophalen in Kerkrade ;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kerkrade ??? Koffie ??? Laat dan iets weten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen